Pracovní náplň:
· administrativní agenda střediska (evidence vyúčtování záloh; cestovní náhrady; zpracování docházky; vyřizování telefonické, elektronické a poštovní komunikace, tuzemské i zahraniční apod.)
· správa nálezového inventáře a depozitářů (péče o uložení, údržbu a základní konzervaci v depozitáři)
· správa inventáře knihovny a archivu
· zapojení do ediční činnosti pracoviště (zpracování textu, příprava grafických podkladů)
· komunikace s veřejností prostřednictvím sociálních sítí
Požadavky:
· středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání
· středně pokročilé znalosti práce na PC (MS Office Outlook, případně grafické programy)
· znalost anglického jazyka v mluvené i psané formě (alespoň úroveň B1)
· ochota učit se novým věcem, komunikativnost, schopnost týmové práce, flexibilita, odpovědnost, samostatnost, svědomitost
· řidičský průkaz skupiny B, znalost dalších světových jazyků a předchozí praxe v administrativě výhodou
Nabízíme:
· stabilní práce v zavedené instituci
· pestrá pracovní náplň
· mladý a přátelský kolektiv
· 5 týdnů dovolené
· stravenky
· v případě zájmu možnost zkráceného úvazku
Nabídky spolu se strukturovaným životopisem a krátkým motivačním dopisem zašlete prosím na e-mailovou adresu: [obfuscate_1_|109|92|104|96|103|117|97|58|92|108|112|94|37|91|121], tel. 519 517 637. Podrobnější informace tamtéž.